Los van je website wil je overtuigend overkomen naar je nieuwe of bestaande klanten. Een Hotmail of Gmail adres werkt prima, maar werkt niet mee in het vertrouwen. We regelen naast je domeinnaam en hosting ook de gewenste email adressen.
01
Waarom meer dan 1 email adres?
Je vraagt je misschien af waarom je meer dan 1 email adres nodig zou hebben. Een goede vraag, want zolang je helemaal alleen werkt, een beperkt aantal opdrachten of vragen hebt, dan blijven zaken overzichtelijk. Zodra er meer emailverkeer komt begint de vraag naar overzicht pas.
02
Overzicht
Je nieuwe klanten willen misschien eerst meer informatie van of over jou. Een info@jedomein.nl is dan een goede optie. Heb je inmiddels wat meer persoonlijk contact met je klanten dan is het tijd voor een emailadres zoals eddie@jedomein.nl.
Om nog wat voorbeelden te geven:
offerte@jedomein.nl, factuur@jedomein.nl of hello@jedomein.nl
03
Overal
Eigenlijk is niet de vraag waar je je mail wilt lezen, maar wanneer dat kan. Uiteraard moet het antwoord “overal en altijd” zijn. We regelen het voor je dat dit mogelijk is. We helpen je waar nodig met instellingen in je outlook of andere mailsoftware.
04
Wat nog meer?
Als je dan aan het mailen bent geslagen, dan wil je het ook goed doen. Een handtekening in de mail, een logo erbij en de nodige linken naar je website voor informatie.
Laat gerust even weten wat er geregeld moet worden.
Laten we aan de
gang gaan!
Of je nu interesse hebt in een nieuwe website, een SEO vraag hebt of foto's nodig heeft voor uw website, shop of voor in een lijst. Laat het even weten. We komen snel met een antwoord.